Поширені запитання

Налаштування сервісу Omega.TV

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Налаштування сервісу MEGOGO

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Різниця технологій підключення EPON і GPON

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Що таке технологія PON?

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Як перепідключитись від іншого інтернет-провайдера?

Якщо Вас зацікавила пропозиція від Looknet, будь ласка, Ви можете залишити запит на сайті, де саме є цікава пропозиція для Вас, або зверніться до нас до нашого контакт центру за телефонами (044) 224-84-34 (093) 6-4444-70 (098) 6-4444-71 (066) 6-4444-70 чи напишіть нам у live-чат на сайті ще можна в тelegram-бот Looknet: https://t.me/looknet_ua

Ми впевненні, що знайдемо цікаву пропозицію саме для Вас!

Як і в яких випадках потрібно викликати майстра?

Коли у Вас вдома пропав сигнал інтернет-з’єднання – перевірте чи є світло в приміщені, після цього передивіться чи працює роутер або інше мережеве обладнання, що роздає Інтернет, після цього перевірте чи правильне з’єднання кабелю Інтернет в роутері. Якщо кабель Інтернет з’єднаний напряму з ПК/ноутбуком, будь ласка перегляньте налаштування на ПК/роутері або перезавантажте Ваш пристрій. Перевірте Ваш особовий рахунок, можливо не оплачений новий розрахунковий період і тому відсутнє інтернет-з’єднання. У разі аварії або після всіх маніпуляцій зазначених вище інтернет-з’єднання відсутнє – зверніться до нашого контакт центру за телефонами (044) 224-84-34 (093) 6-4444-70 (098) 6-4444-71 (066) 6-4444-70 або напишіть нам у live-чат на сайті або тelegram-бот Looknet: https://t.me/looknet_ua

Скільки метрів кабелю входить у вартість підключення?

  • Послуга Інтернет – 10 метрів (вита пара), у приміщенні абонента.
  • Послуга Кабельне телебачення – 1 метр, у приміщенні абонента.

Чи можливий кредитний період користування послугою Інтернет?

Так. Можна активувати через особистий кабінет або звернутись на гарячу лінію за телефонами (044) 224-84-34 (093) 6-4444-70 (098) 6-4444-71 (066) 6-4444-70 або напишіть нам у live-чат на сайті або тelegram-бот Looknet: https://t.me/looknet_ua

Чи можливо призупинити послуги на деякий час?

Так, є функція «ПАУЗА». Можна активувати через особистий кабінет або звернутись на гарячу лінію за телефонами (044) 224-84-34 (093) 6-4444-70 (098) 6-4444-71 (066) 6-4444-70 або напишіть нам у live-чат на сайті або тelegram-бот Looknet: https://t.me/looknet_ua

Чи можливо скористатись послугами у випадку зміни адреси проживання?

Так, якщо за нова адреса входить в наше покриття. Перевірити адресу нового підключення можна на сторінці Покриття.

Яка вартість зміни тарифного плану?

Переключення на швидкість 500 мбіт/с та 1000 мбіт/с технологія Ethernet – 200 грн, технологія PON – 500 грн. Якщо у Вас є бажання поміняти технологію зверніться на гарячу лінію за телефонами (044) 224-84-34 (093) 6-4444-70 (098) 6-4444-71 (066) 6-4444-70 або напишіть нам у live-чат на сайті або тelegram-бот Looknet: https://t.me/looknet_ua

Як користуватися інтернетом під час відключення електроенергії?

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Оплата через Приват24

При оплаті таким способом гроші зараховуються на баланс через 5 хвилин. Детальна інструкція.

Як оплатити послугу Інтернет в мережі Looknet

  1. Картою Visa / MasterCard -Доступні в Особистому кабінеті або в розділі Поповнення.
  2. Через термінали – PrivatBank, EasyPay, City24, Ibox, TYME.

Особистий кабінет Looknet

У верхній правій частині нашого сайту є кнопка Вхід або Особистий Кабінет, при натисканні на яку з’являться поля «логін» і «пароль». Введіть значення, які Вам вказали в договорі при підключенні. Після цього Вас автоматично перенаправить в Особистий кабінет. Що робити, якщо ви забули логін / пароль від особистого кабінету? На сторінці входу в особистий кабінет, виберіть посилання “Забули логін / пароль?” та введіть свій номер телефону, який був зазначений при підключенні. Логін і пароль прийде Вам в SMS. Якщо таким способом відновити пароль не вдалося – зателефонуйте в технічну підтримку.

Що робити, якщо пропав Інтернет?

Що робити, якщо пропав Інтернет? Прості дії, які допоможуть вам самостійно вирішити проблему з відсутністю Інтернету. Детальніше.

Резервне живлення роутерів та ONU

Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією за посиланням.

Чим відрізняється ОТТ від IPTV

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Які переваги IPTV можливо виділити?

Будь ласка, ознайомтесь із статтею за посиланням.

Налаштування телевізора Sony

Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією за посиланням.

Налаштування телевізора PHILIPS

Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією за посиланням.

Налаштування телевізора Samsung (кабельне ТБ)

Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією за посиланням.

Налаштування телевізора LG (кабельне ТБ)

Будь ласка, ознайомтесь з інструкцією за посиланням.

Загальні налаштування кабельного ТБ (цифрове та аналогове)

Будь- ласка, ознайомтеся з інструкцією за посиланням.